Saturday, March 5, 2011

pinjamkan ku bahu ...

assalamualaikum ...
kali ni nak cerita sikit pasal orang orang nie ...yang selalu ada time aku nak pinjam bahu depa ...
antaranya wanie , mimie, rainur, dhira , yuni dan yang lain jugak ...
depa ada je tiap kali aku ajak keluar .. haaaaa .... bab keluar  aku cita lain ..sekarang nie bab ni ...


mlas nak ayat panjang panjang meh nak kenal kan depa meh ngan korang ...
 nie sepupu aku nama dia mimi ...
haaa .. dia ni kalau aku call je mesti dia tahu aku nak apa and kenapa ...
memang aku suka share pape je ngan dia ....
ni plak waniey atau lebih dikenali dengan  k.nie ....
dia ni suka dengar aku cita apa ja .... suka buat lawak time aku susah hati ..
aku suka sangat on the phone ngan dia ..  hobi kitorang sama iaitu bergambar ..

 haaa .. nie yuni ... dia suka tanya banyak soalan pasal aku ..
tambah tambah lagi sape pakwe aku . aishh yunie dari dulu smpai sekarang tak berubah ..


from left:dyra... orang nye baik.. and seorang yang penyabar .. tahap kesabaran dia sangat tinggi ..
yunie.... then reynur... baik tu kan.. sangat tegas la kan budk nie tak padan kecik ....
n last bie...seorang yang tegas tapi lembut ...
walaupon diorang ni tegas and macam macam ragam namun diorang tetap wat dek je care sangat pasal member menber ...
hope we'll always together...
they're my superb friends .....
to others sorry guys .. tak sempat nak upload gambar korang ...
i'll try my best masuk kan entry pasal korang plak ...

dah sekian ... :D

No comments:

Post a Comment